mandag den 22. juni 2009

Digitalisme


Et navn jeg savner gevaldigt på dette års Roskilde festival er den tyske Hamburg-baserede elektriske duo: Digitalism, der spiller en energisk form for electro-dance-punk. De er signede på det franske label: Kitsuné Maison, der er et velkendt navn indenfor den elektroniske sfære.
Dog var jeg så heldig at overvære deres fest på sidste års Roskilde festival, hvor de sluttede hele programmet af, som allersidste act. Selve koncerten kan jeg ikke huske meget af, udover at jeg var øm over det hele - og havde fået mig en god omgang midlertidig tinitus.
Digitalism er både udsøgte producere og remixere - og hvis du ikke kender dem, er det på tide:

- Digitalism - Pogo (Digitalism Pogo Robotic Remix)
- Digitalism – Science Experiment (Born 2 Jack’s Test Tube Remix)
- Digitalism - Pogo
- Digitalism - Echoes (Siriusmo Remix)

Kilder: I Hope Your Ears Bleed, Data Sapiens, Tym-pa-o-gram.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar